Rinkitės jūsų poreikius geriausiai atitinkantį jėgos agregatą
Mieste efektyviausias
Hybrid 155 jėgos agregatas
Jėgos agregatas155 AG
Full Hybrid¹
Iki40 %
mažesnės degalų sąnaudos²
Nuo110 g/km
išmetamo CO₂³
Važiuokite naudodami net 100 % elektros energijos iki80 %
naudojimosi laiko⁴
Technologija Duster skirtas Hybrid 155 apjungia 109 AG⁵ 4 cilindrų variklį, 49 AG⁵ elektrinį variklį, 1,4 kWh (280 V) akumuliatorių ir pažangią kelių režimų automatinę pavarų dėžę be sankabos.
Kaip sistema veikia Duster modelio Full Hybrid jėgos agregatas, kurio galia siekia 155 AG, o didžiausias sukimo momentas – 205 Nm⁶, užtikrina dinamišką 100 % elektra varomą užvedimą ir spartų pagreitėjimą. Akumuliatorius įkraunamas važiuojant, pasitelkiant regeneracinio stabdymo ir lėtėjimo energijos atgavimo sistemas, kad važiuojant mieste iki 80 % laiko automobilis būtų varomas tik elektros energija.
1 155 AG bendroji galia 2 Pagal duomenis, gautus atlikus WLTP važiavimo ciklą mieste 3 Atsižvelgiant į WLTP protokolą, gali skirtis priklausomai nuo modelio ir kitų parinkčių 4 Miesto sąlygomis 5 Vardinė galia: 155 AG, faktinė galia: 158 AG 6 Elektrinio variklio sukimo momentas: 205 Nm, vidaus degimo variklio sukimo momentas: 172 Nm
Dinamiškas
Mild Hybrid 140 variklis
Jėgos agregatas140 AG
Mild Hybrid
Iki10 %
mažesnės degalų sąnaudos¹
Nuo129 g/km
išmetamo CO₂²
Nuo230 Nm
sukimo momento
Technologija Mild Hybrid 140 variklyje naujos kartos 3 cilindrų 1,2 l turbokompresorinis benzininis variklis, veikiantis pagal Milero ciklą (optimizuotas našumas ir mažesni pumpavimo proceso nuostoliai) derinamas su lengva 48 V hibridine sistema ir 6 greičių mechanine pavarų dėže.
Kaip sistema veikia
Hibridinė sistema palaiko degimo variklo veikimą užvedimo ir greitėjimo metu, taip užtikrinant vairavimo komfortą ir sumažinant vidutines degalų sąnaudas (5,71 l/100 km) bei išmetamo CO₂ kiekį (129 g/km) maždaug 10 %, palyginti su lygiaverčio galingumo vidaus degimo varikliu.
1 Pagal duomenis, gautus atlikus bendrąjį WLTP važiavimo ciklą 2 Atsižvelgiant į WLTP protokolą, gali skirtis priklausomai nuo modelio ir kitų parinkčių
Leiskitės neįprastu keliu
Jėgos agregatas Mild Hybrid 130 4x4
4x4 variklis130 AG
Mild Hybrid
Iki10 %
mažesnės degalų sąnaudos¹
Nuo135 g/km
išmetamo CO₂²
Nuo230 Nm
sukimo momento
Technology Duster modelio Mild Hybrid 130 4x4, aprūpintas pavara, varančia visus ratus, ir 6 greičių mechanine pavarų dėže, turi 5 vairavimo režimus su „Terrain Control“ transmisija, leidžiančia įveikti bet kokio tipo kelius.
3 cilindrų 1,2 l turbokompresorinio variklio veikimą palaiko lengva 48 V hibridinė sistema.
Kaip sistema veikia
Užvedimo ir greitėjimo etapuose hibridinė sistema sumažina degalų sąnaudas ir išmetamo CO₂ kiekį, kartu užtikrindama išskirtinį vairavimo komfortą.
Regeneracinio stabdymo sistema sklandžiai įkrauna 0,8 kWh akumulatorių, kad vairavimas būtų kuo sklandesnis.
1 Pagal duomenis, gautus atlikus bendrąjį WLTP važiavimo ciklą 2 Atsižvelgiant į WLTP protokolą, gali skirtis priklausomai nuo modelio ir kitų parinkčių
Mėgstantiems daug važinėti
Eco-G 100 jėgos agregatas
Jėgos agregatas100 AG
Dviejų rūšių kuro, SND
Iki30 %
mažesnės degalų sąnaudos¹
Nuo122 g/km
išmetamo CO₂²
Daugiau kaip1300 km
bendrosios ridos³
Technologija Eco-G 100 yra dviejų rūšių kuro (benzino ir SND) jėgos agregatas, kuriame įrengti atskiras kiekvienos rūšies kuro bakai, idealiai tinkantis važinėti didelius atstumus ištisus metus. Eco-G 100 variklis turi 6 greičių mechaninę pavarų dėžę.
Veikimas
Perjungti iš benzino į SND naudojimą galima rankiniu arba automatiniu būdu (abu bakai aprūpina transporto priemonės variklį pamainomis, atsižvelgiant į esamas kuro atsargas).
1 Vidutinė SND kaina Europoje 2025 m. gegužės 5 d. – 0,83 Eur, palyginti su 1,47 Eur už benziną 2 Atsižvelgiant į WLTP protokolą, gali skirtis priklausomai nuo modelio ir kitų parinkčių 3 Pagal WTLP kombinuoto ciklo protokolą
Itin galingtas ir universalus
Hybrid-G 150 4x4 jėgos agregatas
Jėgos agregatas150 AG
Mild Hybrid¹
Iki30 %
mažesnės naudojimo išlaidos²
Nuo116 g/km
išmetamo CO₂³
Važiuokite naudodami net 100 % elektros energijos iki60 %
naudojimosi laiko⁴
Technologija
Šiame dviejų rūšių kuro (benzino ir SND) 4x4 Hybrid jėgos agregate 140 AG 1,2 litro tūrio 48 V priekyje įrengtas lengvasis hibridinis benzininis variklis derinamas su 13 AG elektriniu varikliu galinėje automobilio ašyje.
Vidaus degimo variklis yra susietas su 6 greičių dvigubos sankabos automatine pavarų dėže, o elektros variklis – su dviejų greičių pavarų dėže ir neutrale.
Kaip sistema veikia
Akumuliatorius įkraunamas važiuojant, pasitelkiant regeneracinio stabdymo ir lėtėjimo energijos atgavimo sistemas, kad važiuojant mieste iki 60 % laiko automobilis būtų varomas tik elektros energija.
Dėl puikiai prietaisų skydelyje integruoto jungiklio, perjungimas iš vieno kuro tipo į kitą yra greitas ir nepastebimas.
1 155 AG bendroji galia 2 Vidutinė SND kaina Europoje 2025 m. gegužės 5 d. – 0,83 Eur, palyginti su 1,47 Eur už benziną 3 Atsižvelgiant į WLTP protokolą, gali skirtis priklausomai nuo modelio ir kitų parinkčių 4 Miesto sąlygomis