BIGSTER varikliai

Išsirinkite variklį, geriausiai atitinkantį jūsų poreikius

Taupiausias mieste

Variklis HYBRID 155

Variklis 155 AG
FULL HYBRID*
Iki 40%
mažesnės degalų sąnaudos**
Nuo 110 g/km
išmetamo CO2 kiekis***
Iki 80%
važiavimas 100 % elektriniu režimu****
Technologija
BIGSTER HYBRID 155 turi 109 AG¹ 4 cilindrų variklį, 49 AG¹ elektros variklį, 1,4 kWh (280 V) akumuliatorių ir naujovišką daugiarežimę automatinę pavarų dėžę be sankabos.

Veikimas
155 AG BIGSTER FULL HYBRID variklis, kurio didžiausias sukimo momentas 250 Nm², užtikrina dinamišką 100 % elektrinį variklio paleidimą ir greitą įsibėgėjimą. Akumuliatorius įkraunamas važiuojant dėl rekuperacinio stabdymo, kuris rekuperuoja energiją, išsiskiriančią automobiliui lėtėjant ir jį stabdant, todėl iki 80 % laiko mieste galima važiuoti elektra.
* 155 AG bendrosios galios
** miesto ciklu pagal WLTP
*** pagal WLTP; gali skirtis priklausomai nuo varianto ir komplektacijos
**** mieste
¹ Deklaruojamoji galia 155 AG, faktinė galia 158 AG.
² Elektrinio variklio sukimo momentas 250 Nm, vidaus degimo variklio sukimo momentas 172 Nm.

Pats dinamiškiausias

Variklis TCe 140

Variklis 140 AG
MILD HYBRID
Iki 10%
mažesnės degalų sąnaudos*
Nuo 129 g/km
išmetamo CO2 kiekis**
Iki 230 Nm
sukimo momentas
Technologija
140 AG galios TCe variklis – tai naujos kartos 1,2 l 3 cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi, sukurtas pagal Millerio ciklo principą (optimizuotas efektyvumas ir mažesnės įpurškimo sąnaudos), sujungtas su 48 voltų MILD HYBRID jėgos agregatu ir 6 pakopų mechanine pavarų dėže.

Veikimas
Hibridinė sistema padeda vidaus degimo varikliui paleidimo ir įsibėgėjimo etapuose, kad būtų kuo didesnis malonumas vairuoti, o vidutinės degalų sąnaudos (5,71 l/100 km) ir išmetamo CO2 kiekis (129 g/km) sumažėtų maždaug 10 %, palyginti su panašios galios vidaus degimo varikliu.
* mišriu ciklu pagal WLTP
** pagal WLTP; gali skirtis priklausomai nuo varianto ir komplektacijos

Drąsiai meskite kelią dėl takelio

Variklis TCe 130 4x4

Variklis 4x4 130 AG
MILD HYBRID
Iki 10%
mažesnės degalų sąnaudos*
Nuo 135 g/km
išmetamo CO2 kiekis**
Iki 230 Nm
sukimo momentas
Technologija
BIGSTER TCe 130 4x4 su keturių varančiųjų ratų pavara ir 6 pakopų mechanine pavarų dėže turi 5 važiavimo režimus su sistema TERRAIN CONTROL, padėsiančia įveikti bet kokį kelią.
Trijų cilindrų 1,2 l darbinio tūrio turbininiam varikliui padeda 48 voltų MILD HYBRID jėgos agregatas.

Veikimas
Hibridinė sistema vidaus degimo varikliui padeda paleidimo ir įsibėgėjimo etapuose, kad būtų mažos degalų sąnaudos bei išmetamo CO2 kiekis ir kuo didesnis malonumas vairuoti.
Rekuperacinio stabdymo sistema 0,8 kWh akumuliatorių įkrauna vairuotojui nė nepastebint.
* mišriu ciklu pagal WLTP
** pagal WLTP; gali skirtis priklausomai nuo varianto ir komplektacijos

Tolimų kelionių mėgėjams

Variklis Eco-G 140

Variklis 140 AG
MILD HYBRID
Iki 10%
mažesnės degalų sąnaudos*
Nuo 118 g/km
išmetamo CO2 kiekis**
Iki 1,400 km
sukimo momentas***
Technologija
Variklis Eco-G 140 gali naudoti benziną arba suskystintas naftos dujas (LPG) – abiem degalų rūšims skirti atskiri degalų bakai. Automobilyje BIGSTER pirmą kartą siūlomas 1,2 l trijų cilindrų turbokompresorinis variklis, derinantis dvejopus degalus – benziną ir suskystintąsias naftos dujas – bei 48 voltų MILD HYBRID jėgos agregatą.

Veikimas
Degalų rūšį galima lengvai ir sklandžiai perjungti prietaisų skydelyje esančiu jungikliu. Hibridinė sistema padeda variklio paleidimo ir įsibėgėjimo etapuose, todėl padidėja efektyvumas ir vairavimas tampa išties malonus.
* mišriu ciklu pagal WLTP
** pagal WLTP; gali skirtis priklausomai nuo varianto ir komplektacijos
*** nuvažiuojamas atstumas su pilnais benzino ir LPG bakais