Bigster jėgos agregatai

Rinkitės jūsų poreikius geriausiai atitinkantį jėgos agregatą
Mieste efektyviausias

Hybrid 155 jėgos agregatas

Jėgos agregatas 155 AG
Full Hybrid¹
Iki 40 %
mažesnės degalų sąnaudos²
Nuo 110 g/km
išmetamo CO₂³
Važiuokite naudodami net 100 % elektros energijos iki 80 %
naudojimosi laiko⁴
Technologija
Bigster skirtas Hybrid 155 apjungia 109 AG⁵ 4 cilindrų variklį, 49 AG⁵ elektrinį variklį, 1,4 kWh (280 V) akumuliatorių ir pažangią kelių režimų automatinę pavarų dėžę be sankabos.

Veikimas
Bigster modelio Full Hybrid jėgos agregatas, kurio galia siekia 155 AG, o didžiausias sukimo momentas – 205 Nm⁶, užtikrina dinamišką 100 % elektra varomą užvedimą ir spartų pagreitėjimą. Akumuliatorius įkraunamas važiuojant, pasitelkiant regeneracinio stabdymo ir lėtėjimo energijos atgavimo sistemas, kad važiuojant mieste iki 80 % laiko automobilis būtų varomas tik elektros energija.
1 155 AG bendroji galia
2 Pagal duomenis, gautus atlikus WLTP važiavimo ciklą mieste
3 Atsižvelgiant į WLTP protokolą, gali skirtis priklausomai nuo modelio ir kitų parinkčių
4 Miesto sąlygomis
5 Vardinė galia: 155 AG, faktinė galia: 158 AG
6 Elektrinio variklio sukimo momentas: 205 Nm, vidaus degimo variklio sukimo momentas: 172 Nm

Pats dinamiškiausias

Mild Hybrid 140 variklis

Jėgos agregatas 140 AG
Mild Hybrid
Iki 10 %
mažesnės degalų sąnaudos¹
Nuo 129 g/km
išmetamo CO₂²
Nuo 230 Nm
sukimo momento
Technologija
Mild Hybrid 140 variklyje naujos kartos 3 cilindrų 1,2 l turbokompresorinis benzininis variklis, veikiantis pagal Milero ciklą (optimizuotas našumas ir mažesni pumpavimo proceso nuostoliai) derinamas su lengva 48 V hibridine sistema ir 6 greičių mechanine pavarų dėže.

Kaip sistema veikia
Hibridinė sistema palaiko degimo variklo veikimą užvedimo ir greitėjimo metu, taip užtikrinant vairavimo komfortą ir sumažinant vidutines degalų sąnaudas (5,71 l/100 km) bei išmetamo CO₂ kiekį (129 g/km) maždaug 10 %, palyginti su lygiaverčio galingumo vidaus degimo varikliu.
1 Pagal duomenis, gautus atlikus bendrąjį WLTP važiavimo ciklą
2 Atsižvelgiant į WLTP protokolą, gali skirtis priklausomai nuo modelio ir kitų parinkčių

Leiskitės neįprastu keliu su

Mild Hybrid 130 4x4 varikliu

4x4 variklis 130 AG
Mild Hybrid
Iki 10 %
mažesnės degalų sąnaudos¹
Nuo 135 g/km
išmetamo CO₂²
Nuo 230 Nm
sukimo momento
Technologija
Bigster modelio Mild Hybrid 130 4x4, aprūpintas pavara, varančia visus ratus, ir 6 greičių mechanine pavarų dėže, turi 5 vairavimo režimus su Terrain Control transmisija, leidžiančia įveikti bet kokio tipo kelius. 3 cilindrų 1,2 l turbokompresorinio variklio veikimą palaiko lengva 48 V hibridinė sistema.

Kaip sistema veikia
Užvedimo ir greitėjimo etapuose hibridinė sistema sumažina degalų sąnaudas ir išmetamo CO₂ kiekį, kartu užtikrindama išskirtinį vairavimo komfortą.
Regeneracinio stabdymo sistema sklandžiai įkrauna 0,8 kWh akumulatorių, kad vairavimas būtų kuo sklandesnis.
1 Pagal duomenis, gautus atlikus bendrąjį WLTP važiavimo ciklą
2 Atsižvelgiant į WLTP protokolą, gali skirtis priklausomai nuo modelio ir kitų parinkčių

Mėgstantiems daug važinėti

Mild Hybrid-G 140 jėgos agregatas

Jėgos agregatas 140 AG
Mild Hybrid
Iki 10 %
mažesnės degalų sąnaudos¹
Nuo 118 g/km
išmetamo CO₂²
Daugiau kaip 1,400 km
bendrosios ridos³
Technologija
Mild Hybrid-G 140 jėgos agregatas gali būti varomas benzinu arba suskystintomis naftos dujomis (SND); kiekvienam iš jų skirtas atskiras bakas. „Bigster“ pirmą kartą siūlo 3 cilindrų 1,2 l turbokompresorinį variklį, kuriame dviejų rūšių (benzino ir SND) kuro sistema derinama su lengva 48 V hibridine sistema.

Kaip sistema veikia
Dėl puikiai prietaisų skydelyje integruoto jungiklio, perjungimas iš vieno kuro tipo į kitą yra greitas ir nepastebimas. Hibridinė sistema palaiko degimo variklo veikimą užvedimo ir greitėjimo metu, taip užtikrinant vairavimo komfortą ir našumą.
1 Pagal duomenis, gautus atlikus bendrąjį WLTP važiavimo ciklą
2 Atsižvelgiant į WLTP protokolą, gali skirtis priklausomai nuo modelio ir kitų parinkčių
3 Bendroji rida, esant benzino ir SND bakams

Itin galingtas ir universalus

Hybrid-G 150 4x4 jėgos agregatas

Jėgos agregatas 150 AG
Mild Hybrid¹
Iki 30 %
mažesnės naudojimo išlaidos²
Nuo 118 g/km
išmetamo CO₂³
Važiuokite naudodami net 100 % elektros energijos iki 60 %
naudojimosi laiko⁴
Technologija
Šiame dviejų rūšių kuro (benzino ir SND) 4x4 Hybrid jėgos agregate 140 AG 1,2 litro tūrio 48 V priekyje įrengtas lengvasis hibridinis benzininis variklis derinamas su 13 AG elektriniu varikliu galinėje automobilio ašyje.
Vidaus degimo variklis yra susietas su 6 greičių dvigubos sankabos automatine pavarų dėže, o elektros variklis – su dviejų greičių pavarų dėže ir neutrale.

Kaip sistema veikia
Akumuliatorius įkraunamas važiuojant, pasitelkiant regeneracinio stabdymo ir lėtėjimo energijos atgavimo sistemas, kad važiuojant mieste iki 60 % laiko automobilis būtų varomas tik elektros energija. Dėl puikiai prietaisų skydelyje integruoto jungiklio, perjungimas iš vieno kuro tipo į kitą yra greitas ir nepastebimas.
1 155 AG bendroji galia
2 Vidutinė SND kaina Europoje 2025 m. gegužės 5 d. – 0,83 Eur, palyginti su 1,47 Eur už benziną
3 Atsižvelgiant į WLTP protokolą, gali skirtis priklausomai nuo modelio ir kitų parinkčių
4 Miesto sąlygomis