Dacia hibridinės technologijos

Tai, ką geriausio siūlo abi sistemos, be būtinybės keisti savo įpročius!

Įvairūs Bigster hibridiniai varikliai

Hibridinėje sistemoje tradicinis benzininis variklis derinamas su daugybę funkcijų atliekančiu elektriniu varikliu.
hybrid 155
Technologie hybrid 155 - Dacia Bigster
Full Hybrid
Komplektacija
Vidaus degimo variklis
Kelių režimų automatinė pavarų dėžė be sankabos
Automatinio įkrovimo 280 V traukos akumuliatorius

Akumuliatoriaus įkrovimas
Prijungti prie elektros tinklo nebūtina – akumuliatorius įkraunamas važiuojant, energiją atgaunant stabdant ir lėtėjant.
Veikimas
Elektrinis variklis leidžia važiuoti naudojant 100 % elektros energiją, o kitais atvejais palaiko benzininio variklio veikimą. Jis taip pat konvertuoja atgautą energiją į elektrą, skirtą įkrauti traukos akumuliatorių.
Kelių režimų automatinė pavarų dėžė automatiškai persijungia tarp 3 važiavimo režimų:
  • 100 % elektrinio veikimo
  • Elektrinio + benzininio veikimo
  • 100 % benzininio veikimo
Privalumai
  • Visuomet įsijungia 100 % elektrinio veikimo režimu.
  • Degalų sąnaudos ir išmetamo CO₂ kiekis sumažintas iki 40 %, palyginti su lygiaverčiu benzininu varikliu.
  • 80 % laiko važiuojant mieste naudojama 100 % elektros energija.
*Kuro sąnaudos miesto sąlygomis
mild hybrid 140
Dacia Duster - mild hybrid 140
Mild Hybrid
Komplektacija
Vidaus degimo variklis
Starteris-KS generatorius
Važiuojant automatiškai įkraunamas 48 V akumulatorius

Akumuliatoriaus įkrovimas
Prijungti prie elektros tinklo nebūtina – akumuliatorius įkraunamas važiuojant, energiją atgaunant stabdant ir lėtėjant.
Veikimas
Starteris-KS generatorius teikia degimo varikliui papildomą sukamąją jėgą daugiausiai energijos reikalaujančiose važiavimo etapuose, pavyzdžiui, paleidžiant variklį ir greitėjant.
Jis taip pat gali būti naudojamas 48 V traukos akumuliatoriui įkrauti.
Privalumai
Degalų sąnaudos sumažintos iki 10 %, palyginti su lygiaverčiu benzininu varikliu.
mild hybrid 130 4x4
Dacia Duster - mild hybrid 130 4x4
Mild Hybrid
Komplektacija
Vidaus degimo variklis
Starteris-KS generatorius
Važiuojant automatiškai įkraunamas akumulatorius
Galinių ratų varantysis velenas

Akumuliatoriaus įkrovimas
Prijungti prie elektros tinklo nebūtina – akumuliatorius įkraunamas važiuojant, energiją atgaunant stabdant ir lėtėjant.
Veikimas
Starteris-KS generatorius teikia degimo varikliui papildomą sukamąją jėgą daugiausiai energijos reikalaujančiose važiavimo etapuose, pavyzdžiui, paleidžiant variklį ir greitėjant.
Jis taip pat gali būti naudojamas 48 V traukos akumuliatoriui įkrauti. 4x4 Terrain Control sistema palaiko 5 vairavimo režimus:
  • Automatinį
  • Sniego
  • Purvo / smėlio
  • Bekelės
  • Eko
Privalumai
Degalų sąnaudos ir išmetamo CO₂ kiekis sumažintas iki 10 %, palyginti su lygiaverčiu benzininu varikliu.
mild hybrid-G 140
Technologie Mild hybrid 140 - Dacia Bigster
Dviejų kuro rūšių Mild Hybrid
Komplektacija
Vidaus degimo variklis
Starteris-KS generatorius
Važiuojant automatiškai įkraunamas akumulatorius
SND bakas (kartu su benzino baku)

Akumuliatoriaus įkrovimas
Prijungti prie elektros tinklo nebūtina – akumuliatorius įkraunamas važiuojant, energiją atgaunant stabdant ir lėtėjant.
Veikimas
Transporto priemonė visada paleidžiama benzininio veikimo režimu, o vėliau gali būti perjungta į SND naudojimo režimą.
Perjungimas vyksta automatiškai arba pagal poreikį, paspaudus tam skirtą mygtuką.
Starteris-KS generatorius teikia degimo varikliui papildomą sukamąją jėgą daugiausiai energijos reikalaujančiose važiavimo etapuose, pavyzdžiui, paleidžiant variklį ir greitėjant.
Jis taip pat gali būti naudojamas 48 V traukos akumuliatoriui įkrauti.
Privalumai
  • SND yra iki 40 % pigesnės už benziną, todėl galima sutaupyti apie 30 Eur už pilną baką.
  • Iki 10 % mažiau išmetamo CO₂ ir 90 % mažiau smulkiųjų dalelių.
  • Dėl dviejų bakų – daugiau kaip 1 480 km rida.
*vidutinė SND kaina Europoje 2025 m. gegužės 5 d. – 0,83 Eur, palyginti su 1,47 Eur už benziną
hybrid-G 150 4x4
Technologie hybrid-G 150 - Dacia Bigster
Dviejų kuro rūšių Mild Hybrid
Komplektacija
Vidaus degimo variklis
Starteris-KS generatorius
6 greičių dvigubos sankabos automatinė pavarų dėžė
Elektrinis variklis su 2 pavarų dėže
SND bakas (kartu su benzino baku)

Akumuliatoriaus įkrovimas
Prijungti prie elektros tinklo nebūtina – akumuliatorius įkraunamas važiuojant, energiją atgaunant stabdant ir lėtėjant.
Veikimas
Elektrinis variklis leidžia važiuoti naudojant 100 % elektros energiją, o kitais atvejais palaiko benzininio variklio veikimą. Jis taip pat konvertuoja atgautą energiją į elektrą, skirtą įkrauti traukos akumuliatorių.
Perjungimas tarp benzino ir SND naudojimo režimų vyksta automatiškai arba pagal poreikį, paspaudus tam skirtą mygtuką.
4x4 versijoje, be ant vairo įrengtų svirtelių, leidžiančių keisti pavaras nespaudžiant sankabos, pavarų perjungiklis palaiko 5 režimus:
  • Automatinį
  • Sniego
  • Purvo / smėlio
  • Bekelės
  • Eko
Privalumai
  • Visuomet įsijungia 100 % elektrinio veikimo režimu.
  • 60 % laiko važiuojant mieste naudojama 100 % elektros energija.
  • Automatinė pavarų dėžė su vairo svirtelėmis užtikrina dinamišką ir saugų vairavimą.
  • Naudojimo išlaidos sumažintos iki 30 %* ir sumažintas išmetamo CO₂ kiekis, palyginti su lygiaverčiu benzininu varikliu.
  • SND yra iki 40 % pigesnės už benziną, todėl galima sutaupyti apie 30 Eur už pilną baką.
  • Dėl dviejų bakų ir naudojamos elektros energijos – daugiau kaip 1 480 km rida.
*vidutinė SND kaina Europoje 2025 m. gegužės 5 d. – 0,83 Eur, palyginti su 1,47 Eur už benziną

Palyginkite hibridinių technologijų privalumus

hybrid 155 mild hybrid 140mild hybrid 130 4x4mild hybrid-G 140
Technologija  full hybridmild hybrid mild hybrid mild hybrid
Jėgos agregatas  benzinas + elektra  benzinas + elektra  benzinas + elektra  benzinas + SND + elektra  
Važiavimas 100 % elektrinio veikimo režimu  Taip, 80 % laiko važiuojant mieste naudojama elektros energija  NeNeNe
Vidaus degimo variklio pagalbinė sistema  TaipTaipTaipTaip
Stabdymas ir užvedimas  TaipTaipTaipTaip
Įkrovimas važiuojant  TaipTaipTaipTaip
Užvedimas naudojant elektros energiją  TaipNeNeNe
Kuro sąnaudų taupymas  Iki 40 %¹ mažiau kuro sąnaudų  Iki 10 %² mažiau kuro sąnaudų  Iki 10 %² mažiau kuro sąnaudų  Iki 30 Eur³ už kiekvieną pilną baką  
Traukos galia  1t1,5t1,5t1,5t
1 Miesto sąlygomis, palyginti su lygiaverčiu benzininu varikliu, priklausomai nuo transporto priemonės naudojimo sąlygų ir vairuotojo vairavimo stiliaus.
2 Kombinuoto ciklo metu, palyginti su lygiaverčiu benzininu varikliu, priklausomai nuo transporto priemonės naudojimo sąlygų ir vairuotojo vairavimo stiliaus.
3 Vidutinė SND kaina Europoje 2025 m. gegužės 5 d. – 0,83 Eur, palyginti su 1,47 Eur už benziną

Hibridinių transporto priemonių privalumai

electrical and combustion-powered
Varomos elektra ir benzinu
Rida nuo 800 iki 1 400 km (priklausomai nuo variklio), be papildomo įkrovimo.
No purchase penalties
Jokių papildomų pirkimo mokesčių
Nuo 104 g/km išmetamo CO₂ (priklausomai nuo variklio).
Driving comfort
Vairavimo komfortas
Automatinė pavarų dėžė („Hybrid 155“ varikliui), palengvinanti kasdienes keliones.
No plugging in
Jokios būtinybės įkrauti
Elektrinis akumuliatorius įkraunamas automatiškai stabdant ir lėtėjant.

Turite papildomų klausimų?

Koks yra „Dacia“ hibridinio variklio akumuliatoriaus tarnavimo laikas?
Hibridinės transporto priemonės traukos akumuliatoriaus garantija yra 8 metai arba 160 000 km, o lengvosios hibridinės transporto priemonės – 3 metai (be ridos apribojimo).
Ar „Dacia“ hibridiniai automobiliai gali įveikti didelius atstumus?
Taip, hibridinio automobilio rida, priklausomai nuo naudojimo, yra didesnė nei benzininio automobilio, nes galima naudoti skirtingus energijos šaltinius.

Su „Mild Hybrid 140“ varikliu „Bigster“ rida yra daugiau nei 780 km, su „Hybrid 155“ – daugiau nei 900 km, o su „Mild Hybrid-G 140“ (bendra rida su dviem SND bakais + benzino baku) – net daugiau nei 1 400 km.
„Bigster Mild Hybrid“ – kokio tipo tai variklis?
Tai lengvai hibridizuotas automobilis, kuriame degimo variklis paleidimo ir greitėjimo metu yra papildomai maitinamas elektros energija, siekiant sumažinti degalų sąnaudas ir padidinti našumą. Galimybė važiuoti naudojant tik elektros energiją nėra numatyta.
Tokio tipo variklis užtikrina universalesnį ir dinamiškesnį vairavimą, tuo pačiu užtikrindamas mažesnes degalų sąnaudas, palyginti su lygiaverčiu benzininu varikliu be elektrinio bloko.
Kaip įkrauti „Dacia“ hibridinių automobilių akumuliatorių?
Nieko nėra paprasčiau – hibridinių transporto priemonių („Full Hybrid“ arba „Mild Hybrid“) akumuliatorių nereikia niekur prijunginėti, nes jie įkraunami automatiškai, kai transporto priemonė lėtėja arba stabdo.